+38 (093) 480-90-53
+38 (063) 623-16-89
0
0

Ваш кошик порожній :(

Політика рекламацій

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦИИ

Шановні клієнти, якщо при отриманні товару Ви виявили дефекти або інші пошкодження, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.

Рекламації приймаються до розгляду протягом 14 діб з моменту отримання замовлення.

Рекламація повинна бути оформлена замовником.

В рекламації необхідно вказати номер замовлення.

Щоб подати рекламацію, необхідно написати листа на адресу: Івано-Франківськ вул. Галицька 120, 76008. Або на email: mail@richmeters.in.ua, та повідомити по телефону: +380636231689.   У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити фотознімки, які ілюструюють проблему.

Протягом 12 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину відправляє відповідь про отримання рекламації.

Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.

У разі отримання товару не належної якості повернення товару здійснються за рахунок продавця на адресу: Івано-Франківськ вул. Галицька 120, 76008, тел. +380636231689.

Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:

  • Не було написано лист за адресою: Івано-Франківськ вул. Галицька 120, 76008. Або на email: mail@richmeters.in.ua.
  • Рекламація був оформлений не замовником, а іншою особою.
  • В рекламації не було зазначено номер замовлення.
  • Чи не були надані фотографії, що підтверджують факт рекламації.
  • Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину.
  • Замовник не веде конструктивний діалог.
  • Анонімні звернення.
  • Рекламації що містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину https://ricmeters.in.ua - автоматично видаляються без розгляду.