Політика рекламацій
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦИИ
Шановні клієнти, якщо при отриманні товару Ви виявили дефекти або інші пошкодження, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.
Рекламації приймаються до розгляду протягом 14 діб з моменту отримання замовлення.
Рекламація повинна бути оформлена замовником.
В рекламації необхідно вказати номер замовлення.
Щоб подати рекламацію, необхідно написати листа на адресу: Івано-Франківськ вул. Галицька 120, 76008. Або на email: mail@richmeters.in.ua, та повідомити по телефону: +380636231689. У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити фотознімки, які ілюструюють проблему.
Протягом 12 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину відправляє відповідь про отримання рекламації.
Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.
У разі отримання товару не належної якості повернення товару здійснються за рахунок продавця на адресу: Івано-Франківськ вул. Галицька 120, 76008, тел. +380636231689.
Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:
- Не було написано лист за адресою: Івано-Франківськ вул. Галицька 120, 76008. Або на email: mail@richmeters.in.ua.
- Рекламація був оформлений не замовником, а іншою особою.
- В рекламації не було зазначено номер замовлення.
- Чи не були надані фотографії, що підтверджують факт рекламації.
- Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину.
- Замовник не веде конструктивний діалог.
- Анонімні звернення.
- Рекламації що містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину https://ricmeters.in.ua - автоматично видаляються без розгляду.